27 February 2012

I LOVE YOU RIDZUAN KAMAL !

Pertama sekali , saya minta maaf sebab selama nieh saya selalu buat awak sakit hati .Banyak sangat yang saya buat awak sakit hati , itu ini , memang banyak tapi awak sabar dengan saya , cintakan saya jugak tanpa rasa lelah , bosan . Terima kasih sangat sayang (: Saya hargai semuanya . Awak yang terhebat pernah ada dalam hidup saya . Dicintai oleh awak sangat indah bagi saya . SUMPAH* Sekarang baru saya rasa bahagia . Mungkin betul apa yang awak selalu cakap dekat saya , ikut kata hati awak , jangan tipu diri sendiri . Yes , sekarang saya dah ada jawapan . Jawapan saya , saya lebih memilih awak dari orang yang sebelumnya membahagiakan saya (: Memang dulu hati saya berbelah bagi , sama ada awak atau dia tapi sekarang tak lagi . Sekarang hati saya untuk awak seorang jea , just you syg . Thanks sangat sebab sedarkan saya . I LOVE YOU .

Sayang , awak selalu cakap yang satu hari nanti saya akan tinggalkan awak . Kan ? Tapi awak kena tahu something , bila saya dah mula sayang seseorang sukar bagi saya untuk lepaskan dia untuk orang lain . Biarpun sekacak mana lelaki tuh tapi kalau hati kata tak nak , tetap tak boleh dipaksa kan sayang ? Saya akan cintakan awak selagi saya diperlukan dalam hidup awak . 

Bagi saya awak handsome , baik , manja melebih-lebih , semuanya ada dekat awak , HAHA . Setiap hari , dalam text or OTP dengan awak , awak mesti (WAJIB) sebut perkataan nieh 'I LOVE YOU' . Kadang-kadang saya dah tak tahu nak cakap apa kalau awak asyik sebut perkataan tuh berulang-ulang kali tapi saya tak pernah bosan dengar perkataan ILOVEYOU dari mulut awak dan hati awak sayang .

Sayang , I love you too . Satu hari nanti saya akan bahagiakan awak sepertimana awak bahagiakan saya sekarang (: Saya JANJI .

* Jangan tinggalkan saya sebab saya sentiasa perlukan awak Mohd Noor Ridzuan Kamal (: