05 January 2012

My Super Hero

Okay , tonight aku nak cerita pasal SUPER HERO aku . Hmm , actually aku rindu dia (:

Tadi kan dia ada post ini dekat wall Facebook aku :
Kita telah ditakdir bersama , teman hidup didunia , malam siang kita jadi satu , kerana engkau adalah milikku . ♥ u kekasih .

Seriusly , aku rindu dia sangat . Yelaa , dia bukan selalu ada dengan aku , maklumlah dia sibuk . Budak universiti lah katakan , pagi-pagi dah nak kena pergi class sampai petang , malam sibuk study , habis study dalam pukul 12 midnight , so dia boleh luangkan masa dengan aku just 1 or 2 hour jea dalam sehari . Tapi , never mindlah , aku faham . Bukan dia pergi foya-foya pun , dia belajar (:


 I really miss you sayang .

Sesi dialog antara aku dengan dia

Him : Awak ada pape nak bgtau saya x ?
Me : Ada ,tp jgn marah saya taw .saya bkn apa ,saya tknk tipu awk lg .
Him : Oke , saya xmrh , bgtau ea .
Me : Okay ,saya dah jatuh hati dekat someone .hm
Him : Oke2 , xpela , yg penting awk happy , hee .
Me : Belum habis cerita lg ,hmm .
Him : Cerita la sampai hbis .
Me : Hmm ,saya syg dia sgt .dia baik ,romantic ,sweetlah .sbb tu saya jatuh hati dekat dia .nama dia mohd noor ridzuan kamal .
Him : (:
Me : Haha .
Him : Saya akan syg awak sampai bila2 .
# Alamak , dia sudah terkena laa . Haha , mesti awak ingat saya betul-betul dah jatuh hati dekat lelaki lain , kan ?
Jyeeaah , hari nieh awak terkena (:

ILOVEYOUSAYANG !